Nauczyciel religii w Szkole Podstawowej w Brzostku – Jolanta Synowiecka
II. Cele konkursu:
Pogłębienie wśród uczniów wiedzy o życiu i działalności papieża Jana Pawła II.
Kultywowanie pamięci o Świętym Janie Pawle II.
Rozwijanie wyobraźni oraz twórczych umiejętności uczniów.
Prezentacja i popularyzacja plastycznej twórczości uczniów.
III. Zasady konkursu:
Konkurs adresowany jest do uczniów klas I – III szkoły podstawowej.
Uczestnicy konkursu wykonują pracę plastyczną zgodnie z hasłem „Św. Jan Paweł II oczami dziecka” na kartce A4 lub A3.
Technika wykonania dowolna płaska, bez użycia materiałów nietrwałych: plasteliny, modeliny, kaszy itp.
Na odwrocie każdej pracy należy nakleić informacje:
* Imię i nazwisko autora pracy
* Klasę, do której uczeń uczęszcza
* Kontakt do opiekuna - nr telefonu.
Prace niezgodne z regulaminem nie będą brane pod uwagę.
Prace należy składać do dnia 14 października 2024 r. u Wychowawców i Organizatora konkursu.
Prace oceni komisja powołana przez organizatora konkursu, która wyłoni laureatów - I, II, III miejsce oraz przyzna wyróżnienia.
Zwycięzcy i autorzy wyróżnionych prac zostaną nagrodzeni książkami i dyplomami.
Wybrane prace prezentowane będą na wystawie pokonkursowej w Szkole Podstawowej w Brzostku.
Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się 21 października 2024 r.
Udział w Konkursie jest jednoznaczny ze zgodą rodziców/ opiekunów dziecka, jak również zgodą dziecka na utrwalenie wizerunku oraz jego publikację na stronie Szkoły Podstawowej w Brzostku.
Do prac należy dołączyć wypełnione oświadczenie (załącznik nr 1 – zgodę na utrwalenie i publikację wizerunku dziecka).
IV. Uwagi Organizatora:
Praca musi być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę).
Uczestnik konkursu składa tylko jedną pracę.
Zgłoszenie do konkursu jest jednoznacznie rozumiane jako zapoznanie się z regulaminem i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dziecka.
„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem (…), ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich.”