
Zabawa andrzejkowa w szkole to jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń jesieni. To czas, kiedy uczniowie mogą oderwać się od szkolnych obowiązków, przenieść w świat magii i tradycji, a przy tym świetnie się bawić. Tegoroczna impreza była wyjątkowa – poprowadził ją profesjonalny DJ, który zadbał zarówno o muzykę, jak i o atrakcje, konkursy oraz niespodzianki, dzięki czemu całe wydarzenie miało niepowtarzalny charakter.
Już od pierwszych minut było jasne, że to nie będzie zwykła szkolna zabawa. DJ przygotował dynamiczną playlistę, dopasowaną do gustu młodzieży, a jednocześnie stworzoną tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Pojawiły się zarówno aktualne hity, jak i ponadczasowe utwory, przy których parkiet szybko zapełnił się tańczącą młodzieżą. Efekty świetlne, kolorowe lampy i dym tworzyły scenę niczym na prawdziwej dyskotece. Tak przygotowana oprawa muzyczna sprawiła, że uczestnicy jeszcze bardziej zanurzyli się w klimat andrzejkowej nocy. Organizowane konkursy dostarczały wielu emocji i pobudzały do zdrowej rywalizacji. Można było w nich zdobyć różne gry, układanki, łamigłówki czy zgadywanki.
Choć imprezę prowadził DJ, tradycyjne andrzejkowe wróżby nie mogły zostać pominięte. Uczniowie tłumnie ustawiali się do przedstawicieli Samorządu Uczniowskiego, którzy profesjonalnie zajmowali się losowaniem imion przyszłych sympatii czy symbolicznych przedmiotów przepowiadających przyszłe zawody. Wszyscy podchodzili do tego z dystansem i humorem, ale nie brakowało również momentów pełnych ekscytacji i emocji.
Uczestnicy zabawy mogli liczyć na słodki poczęstunek, o który zadbały mamy z Rady Rodziców działającej przy szkole.
Zabawa andrzejkowa w szkole, dzięki profesjonalnemu prowadzeniu, starannie przygotowanym atrakcjom i zaangażowaniu uczestników, okazała się ogromnym sukcesem. Był to dzień pełen radości, integracji i niezapomnianych chwil – taki, o którym uczniowie będą rozmawiać jeszcze długo po zakończeniu wydarzenia.





„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem (…), ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich.”

39-230 Brzostek
Szkolna 13