Rekrutacja do klas pierwszych: 27.01.2025r. do 06.02.2025r.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WEBINAR „LOGUJ SIĘ BEZPIECZNIE”

    Żyjemy w czasach, w których cyberprzemoc i cyberataki są niestety częstsze i powszechniejsze. Powinniśmy chronić zarówno dorosłych, jak i dzieci poprzez podnoszenie ich świadomości na tematy związane z bezpieczeństwem usług, danych osobowych i filtrowaniem informacji dostępnych w internecie.  Dziś coraz młodsze dzieci korzystają z sieci i mają dostęp do treści tam zamieszczanych. One same bardzo często wstawiają tam materiały, zdjęcia, komentarze i inicjują zachowania skierowane przeciwko innym użytkownikom.
    W środę 29 stycznia uczniowie klas 4 – 6 mogli wziąć udział w pierwszym z serii webinarów przeznaczonych dla uczniów klas 1 – 8 pod wspólnym hasłem „Klikam z głową”. Szkolenie prowadzone było przez ekspertów Urzędu Komunikacji Elektronicznej na co dzień tworzących i realizujących kampanie kierowane m.in. do dzieci i młodzieży oraz dorosłych, a ukierunkowane na zagadnienia związane z szeroko pojętym cyberbezpieczeństwem. Przeanalizowano zagadnienia dotyczące głównie tego, w jaki sposób bezpiecznie poruszać się w Internecie, korzystać z portali, a w szczególności w jaki sposób tworzyć mocne, bezpieczne hasła. Omówione zostały także zagadnienia związane z  weryfikacją dwuetapową oraz korzystaniem z bezpiecznych sieci WiFi.

Data dodania: 2025-02-03 10:44:21
Data edycji: 2025-02-03 10:46:21
Ilość wyświetleń: 135

Strefa nauczyciela

dostęp zabezpieczony hasłem
Zobacz

Nasi Partnerzy

„W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem (…), ażeby również umiał bardziej być nie tylko z drugim, ale i dla drugich.”

JAN PAWEŁ II
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej